From 1 - 10 / 194
  • Categories  

    Kartering van habitattypen Groote Gat 2022

  • Categories  

    Kartering van habitats Kop van Schouwen 2020 Basis bestaat uit de habitattypenkaart T1 (2019) en gegevens van de nauwe korfslak

  • Categories  

    Datasets van Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed beperkt tot provincie Zeeland

  • Categories  

    Weergave van de gekarteerde habitattypen in de Manteling van Walcheren T2

  • Categories  

    Monitoring Vegetatie: 2016 't Zwin en Kievittepolder

  • Categories  

    Monitoring Flora: 2021 Groote Gat

  • Categories  

    Monitoring Insecten: 2021 Hoogduin - Natuurcollectief

  • Categories  

    De Zeeuwse Bosvisie: beleids- en kansenkaart bestaat uit twee onderdelen, de beleidskaart en de kansenkaart. De beleidskaart is een ruimtelijke vertaling van het vigerende ruimtelijk beleid over het al dan niet wenselijk zijn van opgaande beplanting in Zeeland. De kansenkaart is een ruimtelijke vertaling van alle kansen die de deelnemers van het Zeeuws Bosoverleg hebben benoemd als wenselijk gebied voor opgaande beplanting in Zeeland. In sommige gevallen is er overlap tussen de beleids- en kansenkaart. Dan liggen er bijzonder grote kansen of wensen op die locatie. Het feit dat een plek aangeduid staat als kansrijk, wil nog niet zeggen dat beplanting op elke plek in dit landschap passend is. Een goede analyse en een ontwerpend onderzoek naar locatie, schaal, functie en samenstelling is altijd noodzakelijk. Let op: bepaalde onderdelen uit de Zeeuwse Bosvisie als agroforestry of beplanting gekoppeld aan infrastructuur kunnen niet altijd goed worden weergegeven in de beleids- of kansenkaart. Daarbij kan in een gebied met waardevolle, karakteristieke openheid/weidsheid een toename van opgaande beplanting op beperkte schaal mogelijk zijn. Hiervoor geldt eveneens maatwerk.

  • Categories  

    Monitoring Vegetatie: 2021 Groote Gat Het Zeeuwse Landschap

  • Categories  

    In en uitgaand vrachtverkeer in de periode 2 t/m 10 oktober 2023. Routes zijn schematisch en NIET de daadwerkelijk gereden route.